c/Bilbao 212-214 08018, Barcelona -- 93 498 27 28 -- 609 32 77 56 -- colla@castellersdebarcelona.cat
Escut dels Castellers de BarcelonaCastellers de Barcelona
 Calendari »
4d9f 24/09/99
dldmdcdjdvdsdg
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Actuacions Assajos Activitats
Més d'un tipus d'event

Entitats que col·laboren amb nosaltres
Diumenge 12 de setembre del 2010
Festa Major del Poblenou
Hora: 12:00
Lloc: Parc del Centre del Poblenou (Avinguda Diagonal/Bac de Roda), Barcelona
Amb: Castellers de Lleida, Castellers de Sant Cugat
Castells:
    Pilar de 4 aixecat per sota
    2 de 7
    4 de 8
    3 de 7
    Vano de 5

Actuació amb motiu de la Festa Major del Poblenou.

La colla dels Castellers de Barcelona ha complert avui diumenge al Poblenou un cap de setmana molt satisfactori sumant-hi en les dues actuacions amb altres colles del cap de setmana tant el quatre de vuit com el dos de set en totes dues. L’actuació ha estat al Parc del Centre del Poblenou amb motiu de la Festa Major d’aquest barri barceloní i ha començat amb un pilar de 4 aixecat per sota, en el qual s’ha desplegat una pancarta de la campanya “Barcelona decideix” a la qual la colla hi està adherida com a entitat per acord de la darrera assemblea.

Tot seguit s’ha descarregat el dos de set, castell que ha tornat a comptar amb l’alineació que la de pujar un pis i que va guanyant solidesa i confiança actuació rere actuació.

A continuació ha estat el torn del quatre de vuit, i després de desmuntar un peu, al segon el castell ha tirat amunt, amb millors mides i ritme que el fet el dia abans, i això ha permès que la descarregada fos plàcida.

Per acabar s’ha optat per un tres de set, clara prova del tres de vuit que es vol tornar a portar a plaça properament. Un canvi obligat al pis de quints del tres de vuit ha fet que es volgués rodar el castell amb un pis menys, i el tres de set ha estat descarregat de manera impecable.

A la ronda de pilars, la Colla ha tancat l’actuació amb un vano de cinc resolt sense cap mena de problemes.

Un cop acabada l’actuació, s’ha aprofitat per fer una prova del dos de vuit amb folre de cara a poder portar aquest castell per la Mercè. I el resultat ha estat plenament satisfactori ja que amb un folre reduït, sols amb primeres mans, primers vents, primers laterals i escaletes, el castell s’ha alçat fins al pis de dosos sense cap mena de complicació ni bellugueig. Una molt bona prova que fa agafar confiança.

-Més informació.

 
2 de 7
2 de 7
4 de 8
4 de 8
3 de 7
3 de 7
Galeria de fotos de Mar Nogué a picasa
Galeria de fotos de Natàlia Mocholí a picasa
Veure els vídeos de l'actuació
Com arribar-hi en transport públic:
Autobusos: 7, 71
Metros/Tramvies/Trens: Fluvià (T4), Selva de Mar (L4, T4)

© 2025 Castellers de Barcelona