dl | dm | dc | dj | dv | ds | dg |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Actuació organitzada pels Xicots de Vilafranca.
Aquest diumenge 30 d'octubre els Castellers de Barcelona han actuat a la Plaça de la Vila de Vilafranca del Penedès amb motiu de la Diada dels Xicots de Vilafranca amb motiu de la Diada dels Xicots de Vilafranca. Una actuació on la colla ha complert amb escreix amb els objectius plantejats.
La Colla s'ha concentrat davant del local dels Xicots de Vilafranca on s'ha iniciat el cercavila que ha acabat a la Plaça de la Vila, lloc de l'actuació.
Per a començar l'actuació s'ha optat pel tres de vuit, el segon de l'any. Amb un pis de terços un pèl més lleuger que l'assolit a les Corts, i amb un debut al pis de quarts, el castell ha tirat amunt al primer peu i s'ha treballat bé en tot moment descarregant-se sense passar masses problemes.
Per acabar les rondes de castells, un nou quatre de vuit. De nou el castell ha tirat amunt a la primera amb bones mides però tot just carregar el castell s'han perdut les mides a nivell de segons, s'ha ovalat en excés i s'ha hagut de treballar, però de nou descarregat.
A la ronda de pilars s'ha volgut tancar una gran actuació afegint el primer pilar de sis de la temporada. El pilar ha pujat massa nerviós i això ha fet que s'hagués de treballar massa d'hora però amb l'aixecadora col·locada s'ha parat i s'ha pogut carregar, a la motxilla de sortida el pilar ha perdut la posició i finalment s'ha trencat per baix.